WKRÓTCE W OFERCIE

FIBRYNA BOGATOPŁYTKOWA ARTHREX®

Fibryna bogatopłytkowa uznawana jest za jeden z najefektywniejszych preparatów wykorzystywanych w zabiegach medycyny estetycznej. Jest to krwiopochodny materiał autologiczny, co oznacza, że jest pozyskiwany z krwi pacjenta. Fibryna zawiera wszystko to, co osocze bogatopłytkowe, czyli wysoką koncentrację płytek krwi, a także czynników wzrostu. Preparat ten jest dodatkowo wzbogacony o włókna fibryny, które tworzą skomplikowaną, trójwymiarową sieć. Przekłada się to na powolniejsze i dłuższe uwalnianie składników aktywnych oraz lekki efekt wolumetryczny. Takie stopniowe działanie fibryny pozwala na dłuższą stymulację komórek macierzystych skóry i fibroblastów do zaawansowanych procesów odnowy i odmłodzenia skóry.

Pobudzenie procesów autoregeneracji skóry umożliwia wszechstronne zastosowanie fibryny bogatopłytkowej. Zabieg pozwala na rewitalizację i odmłodzenie skóry twarzy, a w wersji rozszerzonej także szyi lub szyi i dekoltu. Fibryna wykorzystywana jest w zabiegu wypełniania doliny łez, co pozwala na odmłodzenie okolic oczu oraz zredukowanie widoczności zasinień pod oczami. Fibryna bogatopłytkowa pozwala ponadto na kompleksową poprawę wyglądu dłoni. Kolejne zastosowania tego odmładzającego koncentratu to spłycenie i rozjaśnienie blizn potrądzikowych, po oparzeniach czy blizn pooperacyjnych, a także rozstępów.

Czas trwania zabiegu – 30 minut

• lekki efekt wolumetryczny
  • wypełnianie doliny łez
  • odmłodzenie okolicy oczu
  • redukcja zasinień pod oczami
  • pobudzenie procesów naprawczych
  • dłuższa stymulacja komórek macierzystych niż w przypadku osocza bogatopłytkowe
  • stymulacja syntezy kolagenu i elastyny
  • odmładzanie skóry twarzy, dłoni, szyi i dekoltu
  • wygładzenie zmarszczek
  • uelastycznienie skóry
  • zredukowanie przebarwień
  • ujednolicenie kolorytu skóry
  • przywracanie blasku skórze
  • zmniejszenie widoczności blizn potrądzikowych, pooperacyjnych, pooparzeniowych oraz rozstępów

Pierwsze efekty dostrzegalne są już w trakcie wykonywania serii zabiegów i efekty te utrzymują się przez wiele miesięcy.

• 24 godziny przed zabiegiem nie spożywaj alkoholu, kofeiny i środków odurzających
  • tydzień przed zabiegiem nie zażywaj popularnych leków przeciwbólowych, gdyż rozrzedzają one krew i może to powodować większą ilość siniaczków po wkłuciach
  • jeżeli przyjmujesz leki z grupy NLPZ, skonsultuj się ze swoim lekarzem prowadzącym i zapytaj o możliwość odstawienia ich na dwa tygodnie przed zabiegiem. Jeżeli lekarz odmówi odstawienia leków, nie rób tego na własną rękę! Zabieg nadal można wykonać, jednak musisz się liczyć z  większą ilością siniaczków
  • Na dwa tygodnie przed zabiegiem możesz zacząć przyjmować witaminę C, która wzmocni naczynia włosowate, a co za tym idzie, zredukuje powstawanie siniaczków

• utrzymywanie wysokiej higieny okolicy zabiegowej
  • minimalistyczna, delikatna pielęgnacja domowa dobrana przez naszego specjalistę
  • ochrona przeciwsłoneczna

Rekonwalescencja po podaniu preparatów krwiopochodnych przebiega zazwyczaj bardzo łagodnie, gdyż pochodzą one z naturalnej tkanki pacjenta. W miejscach wkłuć mogą wystąpić zaczerwienienia oraz niewielkie siniaczki. Jeżeli preparat podawany jest pod oczy, to możliwe jest powstanie opuchlizny utrzymującej się kilka dni.

• choroba nowotworowa i okres 5 lat po jej zakończeniu
  • chemioterapia i/lub radioterapia
  • ciąża i karmienie piersią
  • wirusowe zapalenie wątroby typu B lub C
  • cukrzyca
  • choroby autoimmunologiczne (m.in. choroby tarczycy, bielactwo nabyte, łysienie plackowate, łuszczyca, reumatoidalne zapalenie stawów, toczeń, miastenia, stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne, sarkoidoza, choroba Crohna, wrzodziejące zapalenie jelita grubego itd.)
  • kuracja izotretynoiną oraz okres 6 miesięcy po jej zakończeniu
  • leki sterydowe oprócz leków na astmę i sterydów wziewnych przyjmowane w czasie krótszym niż miesiąc przed planowanym zabiegiem
  • ​leki grzybobójcze lub antybiotyki przyjmowane w czasie krótszym niż tydzień przed zabiegiem
  • ​skłonność do keloidów