MEZOTERAPIA IGŁOWA

Mezoterapia igłowa

Czas trwania zabiegu – do 90 minut

NEAUVIA HYDRO DELUXE

Neauvia Hydro Deluxe zawiera aż 18 mg/ml czystego kwasu hialuronowego, pozyskiwanego z Bacillus subtilis. Tak wysokie stężenie pozwala uzyskać bardzo dobre rezultaty, widoczne już od pierwszego zabiegu.

Preparat zawiera także 0,01% hydroksyapatytu wapnia, który dodatkowo pobudza produkcję kolagenu, poprawiając skuteczność terapii.

Zastosowanie Neauvia Hydro Deluxe:

• Wysokie stężenie kwasu hialuronowego zapewniające doskonałe nawilżanie
  • Poprawa gęstości skóry dzięki hydroksyapatytowi wapnia
  • Regeneracja skóry
  • Korekcja powierzchownych zmarszczek
  • Widoczna poprawa jakości skóry
  • Wyjątkowe bezpieczeństwo dzięki pozyskiwaniu kwasu hialuronowego z Bacillus subtilis

Do osiągnięcia najlepszych rezultatów zalecane jest wykonanie serii 4 zabiegów przeprowadzonych w odstępach 2-4 tygodni.

Aby podtrzymać efekty zabiegu warto wykonać zabieg przypominający po upływie 6 miesięcy.

AQUASHINE BTX

Aquashine BTX (nowa nazwa PTX) aktywnie stymuluje regenerację i odnowę komórkową, poprawiając i nawilżając strukturę skóry.

Preparat pomaga rozluźnić włókna mięśniowe w skórze oraz włókna mięśni mimicznych, które są zintegrowane ze skórą. Odbudowuje i regeneruje skórę poprzez stymulujące peptydy, które aktywnie regenerują i wypełniają przestrzeń międzykomórkową, poprawiając strukturę.

Główną zaletą produktu jest jego wielopoziomowe działanie BOTOX-LIKE, czyli:

• stabilizacja aktywności mięśni w skórze
  • rozluźnienie włókien mięśni mimicznych
  • wygładzenie skóry

Aquashine BTX to innowacyjny wyrób medyczny, w skład którego wchodzi nieusieciowany kwas hialuronowy oraz kompleks 7 peptydów biomimetycznych, a także kompleks odżywczy 14 witamin.

Zastosowanie Aquashine BTX:

• wygładzenie i odbudowa skóry
  • redukcja średnich i głębokich zmarszczek, w tym zmarszczek na czole i wokół ust
  • regeneracja zmęczonej i przesuszonej skóry

Kwas hialuronowy występujący w dwóch wielocząsteczkowych postaciach, zapewnia szybkie nawilżenie skóry i przenikanie peptydów, czyli kompleksową rewitalizację skóry. Wspomaga również zdolność peptydów do penetracji oraz przedłuża ich działanie.

Skład Aquashine BTX:

• nieusieciowany kwas hialuronowy (w stężeniu 15 mg/ml) głęboko nawilża skórę, całkowicie biodegradowalny
  • kompleks 7 peptydów:
    • Dekapeptyd-29, Oligopeptyd-62 – rozluźnienie mięśni w skórze,
    • Acetyl Dekapeptyd-3 – synteza kolagenu,
    • Oligopeptyd-24, Oligopeptyd-72 – odbudowa i regeneracja,
    • Oligopeptyd-34, Oligopeptyd-51 – rozjaśnienie i rozświetlenie.

Trwałość efektów Aquashine BTX zależna jest od indywidualnych czynników takich jak typ skóry, wiek, pielęgnacja, stan zdrowia, styl życia i wiele innych.

Dla osiągnięcia najlepszych efektów zalecana jest seria 3 zabiegów co 1 miesiąc, a następnie – 1 zabieg co cztery miesiące.

XELA REDERM

Redermalizacja jest innowacyjną metodą, która pomaga skutecznie przeciwdziałać starzeniu się skóry i odbudowuje ją.

Wywiera wpływ na wszystkie trzy podstawowe mechanizmy starzenia się skóry, czyli:

1. Reguluje biochemiczne i fizjologiczne procesy w komórkach.
  2. Skuteczne blokuje wolne rodniki, poprzez wpływ kwasu bursztynowego.
  3. Zapobiega odwodnieniu skóry – działanie kwasu hialuronowego. Szczególną cechą preparatów Xela Rederm jest unikalna formuła wykorzystująca synergiczne działanie bursztynianu sodowego i kwasu hialuronowego.

Bursztynian Sodowy powoduje:

• aktywizację komórek do działania i hamuje procesy, prowadzące do ich śmierci
  • stymulację syntezy podstawowych białek strukturalnych skóry: kolagenu i elastyny
  • zwiększenie dostawy tlenu do tkanek.

Działanie Bursztynianu Sodowego zapobiega starzeniu się skóry oraz regeneruje ją, a efektem tego jest:

• poprawa tekstury i wyglądu skóry
  • zwiększenie elastyczności i sprężystości
  • efekt liftingu
  • redukcja przebarwień
  • zmniejszenie głębokości i rozmiaru zmarszczek
  • odżywienie skóry

Natomiast kwas hialuronowy zapobiega odwodnieniu skóry, a co za tym idzie nawilża ją wyrównując deficyt kwasu hialuronowego w tkankach.

Skład:

Stężenie kwasu HA: 1,8% (18 mg/ml)

Stężenie bursztynianu sodu: 1,6% (16 mg/ml)

Kuracja preparatami Xela Rederm® powinna składać się z 3 zabiegów przeprowadzanych co 2 tygodnie. Do utrzymania efektu kurację powtórzyć po 6-9 miesiącach – pojedynczy zabieg lub jeszcze jedna seria zabiegów.

Wskazania XELA Rederm:

• nasilone zmiany związane z wiekiem (atonia, atrofia, ptoza)
  • zmarszczki (mimiczne i grawitacyjne) o różnej głębokości
  • skóra sucha i odwodniona
  • przygotowanie do innych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, laseroterapii czy chirurgii plastycznej (m.in. lifting twarzy)

• 7 dni przed zabiegiem należy odstawić leki zwiększające ryzyko krwawienia (Aspiryna, Polopiryna, Acard)
  • min. 48h przed zabiegiem nie przyjmować żadnych leków przeciwbólowych, przeciwzapalnych oraz nie spożywać alkoholu, kawy, napojów energetycznych
  • w ciągu 48h przed zabiegiem wypić minimum 2 litry wody dziennie, najlepiej 3 litry, pomoże to w lepszym związaniu cząsteczek kwasu hialuronowego
  • aby uszczelnić naczynia krwionośne i zminimalizować ryzyko siniaczków przyjmować najlepiej 2 tygodnie przed zabiegiem – Rutinoscorbin 3 tabletki 3 razy na dobę (łącznie 9 tabletek)

OSOBA PRZYCHODZĄCA NA ZABIEG MUSI BYĆ BEZWZGLĘDNIE ZDROWA, BEZ ŻADNYCH LEKÓW I ALKOHOLU WE KRWI.

• należy zachować bezwzględną czystość w okolicy zabiegowej (nie dotykać i nie malować min. 24h po zabiegu)
  • należy spożywać minimum 2 litry wody dziennie
  • przez kilka dni po zabiegu należy unikać spania w pozycji mogącej spowodować uciśnięcie miejsca zabiegowego
  • miejsce poddane zabiegowi należy traktować ze szczególną ostrożnością
  • zachować wysoką higienę dłoni, istnieje bowiem duże ryzyko wtórnego zakażenia
  • przez min. 48h stosować minimalistyczną i delikatną pielęgnację domową
  • wymienić poszewkę na poduszkę, a najlepiej całą pościel
  • do momentu wygojenia należy szczególnie przestrzegać zasad higieny w miejscu zabiegu (m.in. ograniczyć kontakt ze zwierzętami, nie dotykać miejsca zabiegowego nieumytymi dłońmi, używać jedynie produkty jednorazowe np. chusteczki zamiast standardowych ręczników itd.)
  • NIE korzystać przez 2 tygodnie z basenu, sauny i solarium
  • NIE spożywać alkoholu oraz nie zażywać leków przeciwbólowych, przeciwzapalnych przez min. 48h (wyjątek stanowi paracetamol)

Należy ściśle stosować się zaleceń pozabiegowych.

PRZECIWWSKAZANIA BEZWZGLĘDNE

• ciąża i okres karmienia piersią
  • aktywne infekcje (w tym stany zapalne, ropne) wirusowe, bakteryjne i/lub grzybicze w okolicy zabiegowej (np. opryszczka, ziarniniakowe zapalenie skóry, biofilm)
  • choroby dermatologiczne (np. trądzik, egzema itp.)
  • czynne choroby autoimmunologiczne (łuszczyca, toczeń, stwardnienie rozsiane, reumatoidalne zapalenie stawów itd.)
  • antybiotykoterapia
  • choroby nowotworowe (wymagana konsultacja z lekarzem prowadzącym)
  • uczulenie, alergia na którykolwiek ze składników wchodzących w skład preparatów używanych podczas zabiegu
  • skłonność do bliznowacenia, keloidów