NATURALNA STYMULACJA SKÓRY

Endermologia LPG Alliance - Redukcja tkanki tłuszczowej

Endermologia Alliance jest skuteczną, bezpieczną i nieinwazyjną metodą modelowania sylwetki i ujędrniania skóry. Za pomocą urządzenia Alliance wykonywany jest precyzyjny masaż mechaniczny, który w naturalny sposób reaktywuje metabolizm komórek, stymulując uwalnianie tłuszczu i zwiotczenia skóry. Zbita, stwardniała tkanka skupiająca komórki tłuszczowe zmiękcza się, dzięki czemu możliwe jest usunięcie nadmiaru tłuszczu i pozbycie się cellulitu.

Rewolucyjna technologia Endermologii Alliance pozwala na indywidualne dobranie parametrów zabiegowych do rodzaju skóry i stopnia zaawansowania problemu. Dzięki temu zabieg jest niezwykle skuteczny a ryzyko niepożądanego rozciągnięcia skóry zredukowane do zera. Zabieg pozwala osiągnąć spektakularne efekty.

Czas trwania zabiegu – 30-40 minut

Zalecana liczba zabiegów – 10 zabiegów

Odstęp między zabiegami – co najmniej 24 godziny przerwy pomiędzy zabiegami

71%*

UJĘDRNIA SKÓRĘ

67%*

WYGŁADZA CELLULIT

-5,2 CM**

MNIEJSZY OBWÓD W TALII

*Badanie 2016 endermologie® Dermscan. — Po 3 sesjach: 71% kobiet zgłosiło poprawę jędrności skóry. Po 3 sesjach: 67% kobiet zgłosiło wygładzenie skórki pomarańczowej

** M. LAFONTAN et al. Impact of Mechanical massage on gene expression and lipid mobilization in female gluteofemoral adipose tissue. Obesity Facts.2011; 4(2): 121-9

*Humbert P. et al. Clinical Interventions in Aging 2015:10,1-17. Badanie naukowe z biopsjami twarzy przeprowadzone na 20 badanych przez Oddział Dermatologii prof. Humberta w Szpitalu Uniwersyteckim w Besancon (Francja).

• eliminacja tkanki tłuszczowej
  • zmniejszenie obwodu brzucha, ud, pośladków, ramion
  • ujędrnienie i napięcie skóry
  • redukcja cellulitu
  • redukcja obrzęków
  • odmłodzenie skóry

Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania.

• żylaki
  • aktywna choroba nowotworowa
  • łuszczyca i inne choroby skóry
  • przyjmowanie antykoagulantów
  • osoby z wszczepionym stymulatorem serca, metalowymi implantami
  • osoby z niewydolnością wątroby

W trakcie trwania terapii zalecane jest spożywanie co najmniej 2 litrów wody dziennie i stosowanie zbilansowanej diety. Pozwoli to w krótszym czasie osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty. Dla spotęgowania efektów zabieg Endermologii można połączyć z zabiegiem Accent Prime.