WKRÓTCE W OFERCIE

Odmładzanie - OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE ARTHREX®

Osocze bogatopłytkowe – jak sama nazwa wskazuje – to koncentrat płytek krwi, które uwalniają czynniki wzrostu. Te związki aktywne odpowiadają m.in. za pobudzenie procesów syntezy kolagenu i elastyny, aktywowanie procesów neoangiogenezy, czyli powstawania nowych naczyń krwionośnych, a także zahamowania procesów degradacji skóry.

Osocze bogatopłytkowe Arthrex® znajduje bardzo różnorodne zastosowanie w gabinecie medycyny estetycznej. Przede wszystkim osocze bogatopłytkowe wykorzystywane jest w celu odmłodzenia twarzy. Ostrzykiwanie skóry twarzy umożliwia poprawę jej wyglądu – ujednolicenie kolorytu, przywrócenie blasku, spłycenie zmarszczek. Podobne efekty można uzyskać wykonując iniekcje osocza bogatopłytkowego Arthrex na skórze szyi oraz dekoltu, a także dłoni. Osoczem bogatopłytkowym można potraktować rozmaite blizny – zabieg przyspiesza ich gojenie się i zmniejsza widoczność tych defektów skórnych.

Czas trwania zabiegu – 30 minut

• pobudzenie procesów naprawczych
  • stymulacja syntezy kolagenu i elastyny
  • odmładzanie skóry twarzy, dłoni, szyi i dekoltu
  • wygładzenie zmarszczek
  • uelastycznienie skóry
  • zredukowanie przebarwień
  • ujednolicenie kolorytu skóry
  • przywracanie blasku skórze
  • zmniejszenie widoczności blizn i rozstępów

Pierwsze efekty dostrzegalne są już w trakcie wykonywania serii zabiegów i efekty te utrzymują się przez wiele miesięcy.

• 24 godziny przed zabiegiem nie spożywaj alkoholu, kofeiny i środków odurzających
  • tydzień przed zabiegiem nie zażywaj popularnych leków przeciwbólowych, gdyż rozrzedzają one krew i może to powodować większą ilość siniaczków po wkłuciach
  • jeżeli przyjmujesz leki z grupy NLPZ, skonsultuj się ze swoim lekarzem prowadzącym i zapytaj o możliwość odstawienia ich na dwa tygodnie przed zabiegiem. Jeżeli lekarz odmówi odstawienia leków, nie rób tego na własną rękę! Zabieg nadal można wykonać, jednak musisz się liczyć z  większą ilością siniaczków
  • Na dwa tygodnie przed zabiegiem możesz zacząć przyjmować witaminę C, która wzmocni naczynia włosowate, a co za tym idzie, zredukuje powstawanie siniaczków

• utrzymywanie wysokiej higieny okolicy zabiegowej
  • minimalistyczna, delikatna pielęgnacja domowa dobrana przez naszego specjalistę
  • ochrona przeciwsłoneczna

Rekonwalescencja po podaniu preparatów krwiopochodnych przebiega zazwyczaj bardzo łagodnie, gdyż pochodzą one z naturalnej tkanki pacjenta. W miejscach wkłuć mogą wystąpić zaczerwienienia oraz niewielkie siniaczki. Jeżeli preparat podawany jest pod oczy, to możliwe jest powstanie opuchlizny utrzymującej się kilka dni.

• choroba nowotworowa i okres 5 lat po jej zakończeniu
  • chemioterapia i/lub radioterapia
  • ciąża i karmienie piersią
  • wirusowe zapalenie wątroby typu B lub C
  • cukrzyca
  • choroby autoimmunologiczne (m.in. choroby tarczycy, bielactwo nabyte, łysienie plackowate, łuszczyca, reumatoidalne zapalenie stawów, toczeń, miastenia, stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne, sarkoidoza, choroba Crohna, wrzodziejące zapalenie jelita grubego itd.)
  • kuracja izotretynoiną oraz okres 6 miesięcy po jej zakończeniu
  • leki sterydowe oprócz leków na astmę i sterydów wziewnych przyjmowane w czasie krótszym niż miesiąc przed planowanym zabiegiem
  • ​leki grzybobójcze lub antybiotyki przyjmowane w czasie krótszym niż tydzień przed zabiegiem
  • ​skłonność do keloidów